Weer iets wat weg mag

Met toch een beetje tegenzin maak ik de foto’s. Foto’s van iets dat ik zo graag bij me zou willen houden. Er zijn zoveel mooie herinneringen. Mooie wandelingen achter deze prachtige kinderwagen. Vol trots liepen mijn wederhelft en ik erachter. Maar hij staat inmiddels al maanden ongebruikt in de hoek dus het is tijd om hem te gaan verkopen. Ik zucht ervan. Met pijn in mijn hart. En zeker zo met de babybak erop…


Met zoveel zorg zochten mijn wederhelft en ik deze kinderwagen uit. We waren misschien wel vier keer wezen kijken, probeerden weer uit en gingen met overwegingen naar huis. Zoals we zijn zorgden we er ook bij de kinderwagen voor dat we zeker wisten welke het moest worden. Het werd een blauw/grijze kinderwagen met bruine accenten met alles wat we erop wilden hebben.

En ons meisje mocht er als eerst in liggen. Zo’n klein meisje in die veel te grote bak. De eerste keer dat we met haar gingen wandelen snapten we niet hoe we haar moesten vervoeren. Via onze kraamtopper kwamen we erachter dat we de kinderwagen moesten opmaken zoals we dat ook met het wiegje deden. Dus helemaal trots en vol vertrouwen liepen we erachter.

Mees heeft nooit in de wagen gelegen. Best een beetje gek, want in de tijd dat ik zwanger was van Mees hadden we al wel voor een meerijdplankje gekeken. Maar die hoefden we pas te kopen toen ons regenboogventje bijna geboren werd. Ons meisje wilde proefwandelen. Dus met een pop in de babybak en het meerijdplankje erachter maakten we oefenrondjes door de buurt.

Kleine wandelingen tot ons regenboogventje geboren was en hij erin mocht liggen.

Zoveel wandelingen en zoveel herinneringen die we maakten met deze wagen. Want het was uiteraard om onze kinderen in te vervoeren, maar wat heeft hij ook enorm veel spullen vervoerd en wat was hij fijn bij dagjes uit!

Maar de laatste maanden gebruikten we hem niet meer. Alleen om de boodschappen in te doen terwijl ons kleinste ventje er op zijn step of loopfiets naast reed. Tja…


Dus het is wel echt tijd om er afstand van te nemen. Ik neem nog wat foto’s en vul alles in wat eventuele kopers zouden moeten weten. Met een zucht! maar goed tegenzin of niet, ik kan dit! De mooie herinneringen pakt niemand ons meer af!

Plaats een reactie